پایانه فروش ویژه پیشخوان (POS)

جستجوی اخبار

شرکت پبشخوان خدمات ایرانیان

 

سامانه پشتیبانی و مرکز پاسخگویی کانون کشوری دفاترپیشخوان

اطلاعیه ها

تهیه پرینتر و سایر ملزومات دفاتر پیشخوان دولت

تعهد نامه مالی برای خدمات بورس

راهنمای اتصال به شبکه پیشخوان (SIN)

ملاقات حضوری

سیستم یکپارچه مالی و حسابداری دفاتر پیشخوان دولت

روابط عمومی کانون در تلگرام

telegram_pr.jpg

آمار بازدیدکنندگان

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterامروز8990
mod_vvisit_counterدیروز8370
mod_vvisit_counterاین هفته37010
mod_vvisit_counterهفته گذشته69070
mod_vvisit_counterاین ماه238172
mod_vvisit_counterماه گذشته255086
mod_vvisit_counterکل بازدیدها25092144

بازدیدکنندگان: 97 مهمان, 1 ربوت حاضر
IP شما: 18.210.22.132
 , 
امروز: آبان 01, 1398


اطلاعیه شماره (3) سامانه مدیریت اعتراضات حذف از پوشش یارانه نقدی- تعرفه خدمت مشاهده در قالب PDF چاپ

قابل توجه دفاتر پیشخوان دولت ارایه کننده سرویس اعتراض حذف از پوشش یارانه نقدی


پیرو اطلاعیه های قبلی در خصوص سرویس ثبت اعتراض حذف از یارانه نقدی به اطلاع می رساند تعرفه سرویس مذکور به شرح ذیل می باشد:

تعرفه کل    105,000 ریال
سهم دفتر    85,950 ریال


شایان ذکر است کارمزد مذکور پس از وصول از مجری خدمت به حساب دفاتر محترم (حساب دستگاه کارتخوان) واریز خواهد گردید.

بسیار مهم:

کارمرذ دفاتر از سوی مجری طرح پرداخت  خواهد شد.

دریافت وجه از مراجعین واجد شرایط ممنوع می باشد


روابط عمومی کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور

 
آغاز هفته دفاع مقدس مشاهده در قالب PDF چاپ

روابط عمومی کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور

 
اطاعیه شماره (1)شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار -تکمیل پرونده های سجامی ناقص مشاهده در قالب PDF چاپ

قابل توجه دفاتر ارائه کننده خدمت سجام در خصوص ابلاغیه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار

به اطلاع  می رساند، وضعیت برخی پرونده ها بدلیل وجود نقص در ثبت نام قبلی، به صورت " سجامی ناقص" ، تغییر یافت.  در این حالت پیامک جهت رفع نقص به متقاضی ارسال می گردد که می بایست  "به دفتری که در آن ثبت درخواست انجام داده است"، مراجعه نمایند.


روند رفع نقص همانند ثبت نام می باشد وباید مجدداً  از ابتدا ثبت اطلاعات برای متقاضی انجام گیرد(لطفا مراحل ثبت درخواست با دقت انجام شود).
توجه فرمایید دسترسی ثبت درخواست جدید برای دفاتری که پرونده باز (ناقص )دارند تا زمان رفع نقص کلیه درخواست ها گرفته خواهد شد.

 

روابط عمومی کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی کشور

 
<< شروع < قبلی 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 بعدی > انتها >>

صفحه 9 از 1133

منوی اصلی

ورود به تالار گفتگو



ستاد بیمه پیشخوان

تعهدنامه استفاده از خدمات پورتال دفاتر پیشخوان خدمات دولت

تعرفه خدمات قابل ارائه در دفاتر پیشخوان

serv1

دستورالعمل ها و بخشنامه ها

شرکت های وابسته

Please wait while JT SlideShow is loading images...
مهدیس پایابستاد بیمه دفاتر پیشخوانشبکه حمل و نقل دفاتر پیشخوانشرکت پیشخوان الکترونیک ایرانیانشرکت فناوران اطلاعات پیشخوان ایرانیانپیشخوان خدمات ایرانیان(هلدینگ دفاتر پیشخوان)شرکت

مالیات بردرآمد مشاغل خودرو (راهنما)

maliat 002

logo-samandehi